Передовий науковий досвід

• Малі молекули

Ми маємо значний досвід в області розробки малих молекул. Наші вчені протягом багатьох десятиліть виявляли найбільш перспективні хімічні напрями. Можливість здійснювати відкриття на ранніх етапах досліджень, сортувати тисячі сполук в день й відсіювати зайві дозволяє нам виявляти найбільш перспективні молекули.

• Біопрепарати

Ми розробляємо біопрепарати в усіх терапевтичних областях нашої діяльності, і на сьогодні вони складають половину наших наукових розробок. Більша частина нашої роботи в даній області спрямована на спеціально визначені групи пацієнтів, вибір яких пов'язаний з походженням захворювання або з механізмом дії молекули.

Біопрепарати вже спричинили переворот у медицині, виявившись ефективними при лікуванні складних захворювань, у тому числі багатьох видів злоякісних пухлин та аутоімунних розладів.

• Пристрої доставки

Ми прагнемо забезпечити пацієнтів найкращими пристроями доставки препаратів, що є простими у використанні й здатні поліпшувати якість життя. В основі цих пристроїв лежать інтелектуальні технології. Завдяки їм вдається покращити результати лікування шляхом отримання зворотного зв'язку від пацієнта щодо коректного використання пристрою, нагадування про дозування препарату, обміну даними про розвиток та контроль захворювання. Поряд з інгаляційними пристроями ми також вивчаємо, як краще задовольнити потреби пацієнтів у інших методах лікування в основних терапевтичних напрямках.

• Імунотерапія

Імунотерапія являє собою вкрай перспективний терапевтичний підхід, при якому для боротьби з онкологічними захворюваннями задіяна власна імунна система пацієнта. Наша стратегія полягає в розробці нових комбінацій, спрямованих на кожний із механізмів, що застосовуються злоякісними клітинами для запобігання впливу з боку імунної системи. Серед наших розробок в області імуноонкології - молекули, що посилюють імунну відповідь, руйнування пухлини або ті, що впливають на пам'ять імунних клітин, а також сполук, метою яких є протидія пухлинному мікрооточенню.

Персоналізована медицина

Будучи лідером в області персоналізованої медицини ми прагнемо, щоб наші лікарські засоби оптимально відповідали потребам пацієнтів. Ми поєднуємо провідний досвід в області супутньої діагностики з досягненнями лабораторної науки в таких сферах, як молекулярна діагностика, дослідження тканин, візуалізація й білкові біомаркери. Ми співпрацюємо з нашими зовнішніми партнерами з метою використання новітніх технологій протягом усього «життя» наших препаратів.

• Відкриття нових препаратів

Співпраця нашої компанії з провідними науковими та біотехнологічними науково-дослідницькими інститутами у всьому світі спрямована на стимулювання інновацій та оцінку нових технологій. Поєднуючи масштабні науково-дослідницькі процеси, що проводяться в наших лабораторіях, з найкращими досягненнями сторонніх наукових центрів, ми пришвидшуємо процес винайдення й розробки нових препаратів в наших основних терапевтичних областях. На сьогодні наші вчені здійснюють відкриття в таких сферах, як модифікована РНК та редагування геному за допомогою систем CRISPR (Короткі паліндромні повтори, регулярно розташовані групами).